ویاناویانا، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 18 روز سن داره
رومینارومینا، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 18 روز سن داره

دخترانم ویانا و رومینا

سکسکه کردن دخترم رومینا

1393/2/29 11:40
نویسنده : مامان دویار
395 بازدید
اشتراک گذاری

رومینای عزیزمامان، با اینکه فرزند دوم من هستی ولی حسم با قبل هیچ فرقی نمیکنه......... بازم برام تازگی داری ، تکون های قشنگت تو دل مامان برام از قشنگ ترین لحظات زندگیمه... رومینای عزیزم  الان دوهفته ست که سکسکه میکنی ... هفته 27 بارداری شروع به سکسکه کردن کردی... الانم که دارم اینارو مینویسم اینقدر توی دلم تکون خوردی که چند لحظه نتونستم هیچی بنویسم......... دختر عزیزمامانی خشگل مامان اینقدر ذوق و شوق دارم که نمیدونی... دلم میخواد برات همه چی بخرم... با اینکه خیلی از وسایل و لباسهای ویانا نو هستند وحتی بعضی هاش استفاده نشده هنوز مارک لباس بهش هست ولی دلم میخواد برات برم همه چی از نو بخرم....... دختر نازم عزیزم دیگه کم کم چیزی نمونده بیای........ بی صبرانه منتظر دیدنت هستم

چندشب پیش خواب خیلی بدی دیدم حالم خیلی بدشد استرس گرفتم اما تکون های تو توی دلم  بهم گفت مامان نگران نباش ...

دخترم دیگه همه کارها رو برای اومدنت تموم کردم دیگه کاری نمونده فقط بستن ساک بیمارستانم هست

پسندها (2)

نظرات (4)

سوریتا
31 اردیبهشت 93 8:06
سلاااااااااام عزیز دلمممممممممم خوبییییییی؟ من از رو پیغامت وبلاگتو پیدا کردم الهییییییییییییییییی...ویانا و رومینای خوشگل خاله خوبن؟ راستی اگه دوست داشتی بهم بگو وبلاگتو لینک کنم تو دوستام...دلم برات تنگ شده خیلیییییییییییییییی بوووووووووووووووووس
مامان مريم
19 آذر 93 9:23
ایشالا به سلامتی دختر گلت رو بغل بگیری البته از این روزا خیلی استفاده کن که دیگه برنمیگرده و خودتو برای یک زندگی سخت مادرانه آماده کن به منم سر بزن [پاسخ سلام دوستم باور میکنی تازه پیغامت رو خوندمممممممممممم راست گفتی ممنونممممممم دوستم
نسترن
31 تیر 94 7:50
سلام عزیزم وب خیلی خوبی داری خوشحال میشم به منم سر بزنی
میترا
5 مرداد 94 13:31
سلام خیلی مفید بود ! به منم سر بزن