ویاناویانا، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 18 روز سن داره
رومینارومینا، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 18 روز سن داره

دخترانم ویانا و رومینا

رومینا دخترم دیشب خیلی ترسیدم

1393/1/23 11:54
نویسنده : مامان دویار
253 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

عزیز دلم رومینا دیشب تا ساعت سه و نیم شب  بیدار بودم، دوسه ساعتی بود تکون نخورده بودی ، بابا خیلی خسته بود خوابیده بود،من و ویانا تاساعت دو شب بیدار بودیم ویانا خوابش نمیرفت و من منتظر که ویانا بخوابه برم شیرینی بخورم شاید تو تکون بخوری.....بالاخره ویانا خوابیدو من رفتم چند تا دونه شیرینی خوردم،اما فایده ای نداشت خیلی ترسیده بودم رفتم بابا رو بیدار کردم بنده خداترسید گفت چی شده؟ گفتم چندساعتی هست رومینا تکون نخورده خیلی میترسم، رفت برام شربت شیرین اورد، هی صدات زد رومینا بابا بیدارشو تکون بخور عزیزم ماخیالمون راحت شه .......... بالاخره بعداز گذشت نیم ساعت یه تکون کوچولو خوردی و من ذوق کردم ، بعد از گذشت چند دقیقه چند تا تکون دیگه هم خوردی که بابا هم دید دیگه حالم خیلی بهتر شد و خدا رو هزار بار شکر کردم و بالاخره ساعت سه ونیم شب خوابمون برد............... اما چه شبی بود رومینافرشتهniniweblog.comniniweblog.com

امیدوارم سلامت باشی دخترم......... خیلی منتظر دیدنت هستم ، مامان خیلی دوستت داره

niniweblog.com

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)